Dorośli
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory biblioteki
(114)
Forma i typ
Gry i zabawki
(68)
Proza
(21)
Audiobooki
(20)
Książki
(18)
Gry komputerowe
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Filmy i seriale
(1)
Muzyka
(1)
Poezja
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(92)
wypożyczone
(22)
Placówka
Wypożyczalnia
(114)
Autor
Miszta-Mars Aleksandra
(4)
Cantin Jonathan Pac
(3)
Cathala Bruno (1963- )
(3)
Dimitrievski Mihajlo
(3)
Hargrave Elizabeth
(3)
Knizia Reiner
(3)
Lysko Alojzy (1942- )
(3)
Maublanc Ludovic
(3)
Van Ostrand Carl
(3)
Villareal Drake
(3)
Bauza Antoine (1978- )
(2)
Bończyk Olga (1968- )
(2)
Chan Maisherly
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Costamagna Angelica
(2)
Galewska-Kustra Marta
(2)
Jaramillo Ana Maria Martinez
(2)
Jędrzejak Karolina
(2)
Kańtor Gabriela-Anna
(2)
Kańtor Gabriela-Anna. Joanna Gryzik
(2)
Knizia Reiner (1957- )
(2)
Kłos Joanna
(2)
Kłyk Józef (1950- )
(2)
Mleczko Andrzej (1949- )
(2)
Quilliams Chris
(2)
Rojas Natalia
(2)
Rosenberg Uwe (1970- )
(2)
Sanfilippo Olivier
(2)
Sobel Beth
(2)
Sokołowski Piotr
(2)
Sparks Nicholas (1965- )
(2)
Szewczyk Michał
(2)
Tobal Sabrina
(2)
Trzewiczek Ignacy
(2)
Wójtowicz A
(2)
Świętek Edyta (1975- )
(2)
Żabicka Monika
(2)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(2)
Andre Marc (1967- )
(1)
Badie Ramy
(1)
Banaszyk Krzysztof (1970- )
(1)
Baranowska Natalia
(1)
Bednorz Monika (1931- )
(1)
Bell Tobin
(1)
Berry Steve (1955- )
(1)
Bosley Andrew
(1)
Bryła Paweł
(1)
Bukowska-Chądzyńska Izabella (1973- )
(1)
Bukowski Adam
(1)
Bulanda Marta
(1)
Bąk Piotr
(1)
Cabrero Domingo
(1)
Cathala Bruno
(1)
Chojnowska Ilona (1982- )
(1)
Chrzanowska Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Clouser Charlie
(1)
Coben Harlan (1962- )
(1)
Corleone Vittorio
(1)
Costano Eugeni
(1)
Cyrwus Piotr
(1)
Czornyj Maksymilian (1989- )
(1)
DaYu
(1)
Dagmara Gąska
(1)
Finn Steve (1967- )
(1)
Follett Ken (1949- )
(1)
Franz Klemens
(1)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(1)
Fryxelius Isaac
(1)
Fryxelius Jacob
(1)
GJ David
(1)
Gajda Jolanta (psycholog)
(1)
Gajór Joanna (1961- )
(1)
Ganobis Henryk (1952- )
(1)
García Márquez Gabriel (1928-2014)
(1)
Goldfinger Pete
(1)
Gorzka Mieczysław (1969- )
(1)
Gorzka Mieczysław (1969- ). Cienie przeszłości
(1)
Gosztyła Krzysztof
(1)
Gosztyła Krzysztof (1956- )
(1)
Gołębiowski Michał
(1)
Grabka Robert Ireneusz
(1)
Gravel Sophie
(1)
Górka Stanisław (1954- )
(1)
Halstad Dan
(1)
Herman Katarzyna
(1)
Hiekkala Ossi
(1)
High Definition Quartet
(1)
Hrdina Ondřej
(1)
Hryniszak Marzena (1979- )
(1)
Hycnar Marcin (1983- )
(1)
Inkgolem Javier
(1)
Jakubiec Andrzej B
(1)
Jakuszewski Michał (1958- )
(1)
Jeffrey CCH
(1)
Jensen Chad
(1)
Jędrzejewski Bartosz
(1)
Kamil Cieśla
(1)
Kiesling Michael (1957- )
(1)
King Stephen (1963-)
(1)
Kiss Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(58)
2010 - 2019
(44)
2000 - 2009
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(98)
1801-1900
(4)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
1918-1939
(2)
Kraj wydania
Polska
(110)
Wielka Brytania
(3)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(108)
angielski
(5)
hiszpański
(1)
Odbiorca
Dzieci
(924)
6-8 lat
(557)
9-13 lat
(532)
Młodzież
(300)
0-5 lat
(286)
Dorośli
(114)
14-17 lat
(154)
Szkoły podstawowe
(44)
Nauczanie początkowe
(20)
Szkoły średnie
(19)
Poziom podstawowy
(15)
A1 poziom biegłości językowej
(13)
18+
(12)
Klasa 4.
(11)
Klasa 1.
(9)
Klasa 2.
(9)
Klasa 3.
(9)
Przedszkola
(8)
Nauczyciele
(7)
Klasa 5.
(6)
Licea
(6)
Klasa 6.
(5)
5-8 lat
(4)
Rodzice
(4)
A2 poziom biegłości językowej
(3)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(3)
Klasa 7.
(3)
Klasa 8.
(3)
6-9 lat
(2)
Szkoły ponadgimnazjalne
(2)
0-8 lat
(1)
6- 8 lat
(1)
9-13 at
(1)
A1 (poziom biegłości językowej)
(1)
A2 (poziom biegłości językowej)
(1)
B1 poziom biegłości językowej
(1)
Dziecia
(1)
Film angielski
(1)
Film polski
(1)
Literatura polska
(1)
Niewidomi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(26)
Literatura amerykańska
(6)
Literatura angielska
(3)
Film amerykański
(1)
Literatura kolumbijska
(1)
Literatura norweska
(1)
Muzyka polska
(1)
Temat
Gry i zabawy umysłowe
(11)
Zabawa
(9)
Walka
(7)
Gry planszowe
(6)
Tajemnica
(5)
Dzieci
(3)
Lektura szkolna
(3)
Małżeństwo
(3)
Miłość
(3)
Osoby zaginione
(3)
Przemoc
(3)
Zwierzęta
(3)
Arystokracja
(2)
Awans społeczny
(2)
Godula, Karol (1781-1848)
(2)
Gry w karty
(2)
Majątek
(2)
Mezalians
(2)
Morza
(2)
Pamięć autobiograficzna
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przestępczość zorganizowana
(2)
Ptaki
(2)
Schaffgotsch, Hans Ulrich von (1831-1915)
(2)
Schaffgotsch, Joanna (1842-1910)
(2)
Sieroty
(2)
Trudne sytuacje życiowe
(2)
Trójkąt miłosny
(2)
Ubóstwo
(2)
Uprowadzenie
(2)
Wszechświat
(2)
Wybory życiowe
(2)
Wyspy
(2)
Zdrada
(2)
Archeologia
(1)
Archipelagi
(1)
Architektura i budownictwo
(1)
Azulejos
(1)
Bezludna wyspa
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Cywilizacja
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Decyzje
(1)
Dialekty i regionalizmy
(1)
Dinozaury
(1)
Dwory
(1)
Ekspedycja naukowa
(1)
Emancypacja
(1)
Gospodarka
(1)
Grywalizacja
(1)
Górale
(1)
Handel
(1)
Homoseksualizm
(1)
Hotele
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Katastrofy
(1)
Katedry
(1)
Kobieta
(1)
Konflikt religijny
(1)
Kontynenty
(1)
Kościoły i kaplice
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Kryminalistyka
(1)
Kultura klasyczna
(1)
Kupcy
(1)
Kłamstwo
(1)
Magia
(1)
Marcin Zakrzewski (postać fikcyjna)
(1)
Mars (planeta)
(1)
Matki i córki
(1)
Miasta
(1)
Milionerzy
(1)
Motyle
(1)
Mozaika
(1)
Muzealnicy
(1)
Muzyka na głos i media elektroniczne
(1)
Mężczyzna
(1)
Nazwy miejscowe
(1)
Obyczaje i zwyczaje
(1)
Ojcowie i córki
(1)
Osoby biseksualne
(1)
PRL
(1)
Policjanci
(1)
Porzucenie małoletniego lub osoby nieporadnej
(1)
Poszukiwania zaginionych
(1)
Potwory
(1)
Pozytywizm
(1)
Pościg
(1)
Pożądanie
(1)
Przyjaźń
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Pszczoła miodna
(1)
Renesans
(1)
Rodzina wielodzietna
(1)
Rozstanie
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Ruiny
(1)
Schneider, Ludwig (1855-1943)
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(4)
1801-1900
(3)
1101-1200
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Górny Śląsk
(5)
Zabrze (woj. śląskie)
(2)
Śląsk
(2)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Beskid Żywiecki (góry)
(1)
Biasowice (Bieruń ; część miasta)
(1)
Brighton (Wielka Brytania, hrabstwo East Sussex)
(1)
Czechy
(1)
Dania
(1)
Gmina Lędziny (woj. śląskie, pow. bieruńsko-lędziński)
(1)
Jedlina (woj. śląskie, pow. bieruńsko-lędziński, gm. Bojszowy)
(1)
Kopciowice (woj. śląskie, pow. bieruńsko-lędziński, gm. Chełm Śląski)
(1)
Niemcy
(1)
Polska
(1)
Portugalia
(1)
Powiat raciborski (woj. śląskie)
(1)
Racibórz (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Solec (Bieruń ; część miasta)
(1)
Sopot (woj. pomorskie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Westeros (kraina fikcyjna)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Zabrzeg (Bieruń ; część miasta)
(1)
Ściernie (Bieruń ; część miasta)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(44)
Gry planszowe
(40)
Powieść
(12)
Plansze do gry
(11)
Gry i zabawki
(8)
Powieść obyczajowa
(7)
Gry komputerowe
(6)
Gry strategiczne
(6)
Gry i zabawy
(5)
Science fiction
(5)
Kryminał
(4)
Powieść historyczna
(4)
Audiobooki
(3)
Romans
(3)
Sensacja
(3)
Thriller
(3)
Gry fabularne
(2)
Gry w karty
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Opracowanie
(2)
Saga rodzinna
(2)
dla dorosłych
(2)
dla młodzieży
(2)
Fantastyka
(1)
Fantasy
(1)
Film grozy
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Horror
(1)
Jazz
(1)
Karty do gry
(1)
Legendy i podania
(1)
Literatura ludowa
(1)
Muzyka elektroniczna
(1)
Muzyka instrumentalna
(1)
Poezja konkretna
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Powieść erotyczna
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Wiersze
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(62)
Historia
(3)
Architektura i budownictwo
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Psychologia
(1)
Religia i duchowość
(1)
114 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Splendor [gra planszowa] : pojedynek / Marc André ; ilustracje Pascal Quidault ; [tłumaczenie Monika Żabicka]. - Gdańsk : Rebel, copyright 2022. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor + instrukcja ; 13x18x5 cm.
(Gry Planszowe)
Taktyczna gra dla dwóch mistrzów jubilerskich. Splendor: Pojedynek to nowa odsłona popularnej gry ekonomicznej, w pełni dostosowana do potrzeb planszówkowych par i duetów. Zawiera zmodyfikowany system dobierania znaczników klejnotów oraz zupełnie nowe karty z dodatkowymi umiejętnościami i premiami. Dzięki nim dwuosobowe rozgrywki będą jeszcze bardziej wymagające i ekscytujące! Podobnie jak w klasycznej odsłonie gry Splendor, tutaj również mamy do czynienia z wyścigiem o to, kto jako pierwszy spełni warunek zwycięstwa. Można tego dokonać na 3 różne sposoby, więc stale musimy pilnować drugiego gracza, dbając jednocześnie o własny zrównoważony rozwój. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Autor
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Stwórz armię jednorożców. Zdradź przyjaciół. Od dziś jednorożce są Twoimi przyjaciółmi. Odjechane Jednorożce to strategiczna gra karciana pełna śmiechu, destrukcji, interakcji i… jednorożców!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata / projekt gry Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Belgia Repos Production 2010 - 1 gra (7 plansz Cudów, 148 kart, 48 żetonów Konfliktów, 78 monet, notes punktacji, 3 arkusze z opisami efektów, arkusz ze spisem kart i siatką powiązań) : karton, tektura, papier, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 29 cm).
Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Prowadź je do chwały, dokonując odkryć naukowych, podbijając okoliczne tereny, nawiązując kontakty handlowe i wznosząc olśniewające budowle! Miej jednak baczenie na swych sąsiadów, gdyż ich cele i ambicje są podobne Twoim. Czy cud, który wzniesiesz, przetrwa nadchodzące tysiąclecia?
Rozgrywka toczy się przez trzy rundy zwane epokami, w czasie których gracze równocześnie zagrywają karty, aby rozwijać swoje miasta. Na koniec każdej epoki gracze porównują swoją siłę militarną z siłą sąsiadów. Po rozegraniu trzeciej epoki każdy gracz sumuje swoje punkty pochodzące z miasta, wybudowanych cudów, przewagi militarnej i skarbca. Gracz z największą liczbą punktów zostaje zwycięzcą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 Cudów Świata : pojedynek : Panteon / Antoine Bauza & Bruno Cathala ; ilustracje: Miguel Coimbra. - Gdańsk : Rebel, [2022]. - 1 pudełko (plansza Panteony, 15 kart Bóstw, Karta Bramy, 5 kart Wielkich Świątyń, 2 karty Cudów, 10 żetonów mitologii, 3 żetony ofiary, żeton węża, 3 żetony postepu, pion Minerwy, notes punktacji, karta podsumowania zasad, instrukcja) ; 21x10x6 cm.
Dodatek Panteon wprowadza antycznych bogów do gry 7 Cudów Świata: Pojedynek. Teraz gracze mogą ubiegać się o przychylność bóstw z pięciu różnych kręgów kulturowych i skłonić je wszystkie do roztaczania swojej opieki nad ich miastem. Z pewnością pomoże w tym budowa bogatej świątyni ku czci wybranego patrona lub patronki albo poświęcenie im jednego z dwóch nowych Cudów Świata dostępnych w dodatku. Starożytni Grecy i Rzymianie wierzyli, że sposobem na dostąpienie boskich łask jest podarowanie bogom czegoś w zamian, złożenie daru lub przysięgi. Nie inaczej jest w dodatku Panteon - jeśli oczekujesz przysługi od jakiegoś boga - nie możesz pozostać mu dłużny. Podczas Ery I będziesz zbierać żetony Mitologii pozwalające wybrać, które bóstwo zamieszka w Panteonie, oraz żetony Darów, dzięki którym zaskarbisz sobie ich przychylność. Później, w Erze II i III możesz obudzić boga lub boginię w Panteonie zamiast dobierać kartę. Jeśli zapewnisz bóstwu to, czego od Ciebie żąda, możesz umieścić je obok swojego miasta. Era III wprowadza kolejny aspekt starożytnych religii - obszar rytualny. Grając w Panteon zamiast trzech kart Gildii do talii wtasowuje się trzy karty Wielkich Świątyń - każda z nich odpowiada innej kulturze śródziemnomorskiej. Jeśli bóstwo czczone w danej świątyni jest Ci przychylne, możesz zbudować ją za darmo. Na przykład mając wsparcie Izydy możesz zbudować świątynię egipską, a wsparcie Enki pozwoli Ci wznieść świątynię mezopotamską. Jeśli masz ochotę, możesz połączyć ten dodatek nie tylko z podstawową wersją gry, ale również z Agorą! Wówczas Twoje rozgrywki będą jeszcze bardziej rozbudowane. 7 Cudów Świata: Pojedynek to dwuosobowa gra o prostej mechanice, która oferuje graczom bardzo wiele ciekawych wyborów, jednocześnie posiadając kilka dróg wiodących do zwycięstwa. Gra otrzymała nagrodę Golden Geek Award, jako zwycięzca w kategoriach "gra dwuosobowa" i "gra karciana". Zajęła też trzecie miejsce w kategorii "gra roku", drugie miejsce w kategorii "gra strategiczna". (rebel.pl)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry planszowe (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiersze autorstwa Moniki Bednorz. Wiersze religijno-filozoficzne, Piękno przyrody, Obrzędy i zwyczaje, wiersze patriotyczne, Z życia parafii w Lędzinach, Z życia Lędzin, Z głębi serca.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-1 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Paryska wendeta / Steve Berry ; z języka angielskiego przełożyła Katarzyna Petecka-Jurek. - Katowice : Sonia Draga, 2016. - 1 płyta audio (CD) (13 godz.) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Napoleon Bonaparte umierając na wygnaniu w 1821 roku, zabrał do grobu potężną tajemnicę. Gdzie znajduje się przeogromne bogactwo, jakiego stał się posiadaczem. Z pałaców, narodowych skarbców, nawet Kawalerom Maltańskim i Watykanowi, skradł podczas wielu wojen i napaści niewyobrażalne bogactwa. Nie wspomniał jednak o tym nawet słowem w swoim testamencie. A przynajmniej tak się wszystkim wydawało… Do drzwi kopenhaskiej księgarni Cottona Malone'a, byłego agenta Departamentu Sprawiedliwości, pukają nieznajomi osobnicy, agent z amerykańskiej Secret Service i depczący mu po piętach dwóch zabójców. Malone ledwo uchodzi z życiem, nawiązując sojusz z agentem, niespodziewanym sojusznikiem. Wkrótce trafia na ślad tajemniczego Klubu Paryskiego, klikę multimilionerów, mających na celu manipulację światową gospodarką. By powstrzymać międzynarodową finansową anarchię, będzie zmuszony prosić o pomoc najemnych terrorystów i dołączyć do grona desperatów poszukujących legendarnego zaginionego skarbu Napoleona. Tylko Cotton Malone może powstrzymać tę niebezpieczną grę. Czy jest gotów postawić wszystko na jedną kartę? [audioteka.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. audiobooki (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wirus! / D. Cabrero, C. López, S. Santisteban ; ilustracje David GJ. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, 2022. - 1 gra (68 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 15x11x6 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 43 cm).
Stań do walki z epidemią! Złośliwe wirusy atakują, a Ty, jako naukowiec, możesz je powstrzymać, a do tego nieźle zarobić. Dla zwycięzcy przewidziany jest grant na badania. Dlatego na drodze do zwycięstwa wszelkie metody, nawet nieetyczne, są dozwolone. Użyj swego sprytu i inteligencji, aby pokonać rywali i wygrać. Czy Wirus! zarazi również Ciebie? (opis od wydawcy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cyklady [Gra planszowa] / Ludovik Maublanc ; Autor Bruno Cathali ; ilustrator Olivier "Akae" Sanfilippo, Sabrina Tobal, Angelica Costamagna. - Gdańsk : Rebel, copyright 2020. - 1 gra (3-częściową planszę, 2 specjalne kości, 98 jednostek złota (JZ), 16 znaczników dobrobytu, 5 figurek: Kraken, Minotaur, Meduza, Polifem, Chiron), 17 kart Mitologicznych Stworów, 17 kart Filozofów, 18 kart Kapłanów, 4 płytki Bogów, 40 budowli (10 Portów, 10 Fortec, 10 Świątyń, 10 Uniwersytetów), 10 Metropolii, w każdym z 5 kolorów: 2 znaczniki ofiarowania, 8 Flot, 3 znaczniki terytorium, 8 Oddziałów, zasłonka instrukcja : karton, plastik, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 18x13x4 cm. + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 29,5 cm)
Na wyspach archipelagu Cyklady w końcu zapanował pokój, jednak wspomnienia krwawych batalii nadal odbijają się echem w naszej pamięci. Czy uda się go utrzymać, czy jest on jedynie krótkim zawieszeniem broni, aby wyleczyć zadane rany? Tu i ówdzie mówi się o tym, że Hades zanęcony duszami poległych powróci na czele armii nieumarłych falangitów płynąc na widmowych statkach... Każde miasto-państwo musi raz jeszcze udowodnić swoją wartość rekrutując w swe szeregi potężnych bohaterów i zdobywając łaskę bogów Olimpu, nawet Hadesa ogarniętego żądzą rozszerzenia swoich wpływów i stłamszenia jego przeciwników...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mr. Jack : New York gra planszowa/ Bruno Cathala i Ludovic Maublanc ; ilustracje Pierô ; tłumaczenie: Monika Żabicka, Marta Bulanda, Paweł Bryła. - Gdańsk : Rebel, copyright 2021. - 1 pudełko (8 pionków postaci, 8 kart postaci, 8 kart alibi, plansza, karta świadka, znacznik tury, 4 dwustronne żetony, 6 dwustronnych żetonów, 2 żetony śledztwa, 2 żetony parowców transatlantyckich, żeton informatora, instrukcja) : ilustracje ; 24x24x4 cm.
W toku śledztwa w sprawie Mr. Jacka (zwanego też Kubą Rozpruwaczem), aresztowano szarlatana, Francisa J. Tumbletyego, który po opłaceniu kaucji natychmiast zbiegł do Stanów Zjednoczonych. Po otrzymaniu wiadomości z Londynu, nowojorska policja od razu przystąpiła do poszukiwań. Szeregi policji zasili najlepsi detektywi, a tymczasem miasto zalewa fala zbrodni podobnych do tych, które popełniano w Londynie. Jednak czy Tumblety to naprawdę Mr. Jack?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gejsze 2 Herbaciarnie / Jerry Chiang, Eros Lin ; ilustracje Maisherly Chan. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, 2023. - 1 gra (5 herbaciarni, 5 pionków gejsz, 5 podstawek, 20 kart prezentów, 5 płytek gejsz, 8 znaczników akcji, 4 znaczniki akcji specjalnych, 15 znaczników gości, 5 znaczników przychylności gejsz, 9 lampionów, instrukcja) : ilustracje kolorowe ; 18x13x4 cm.
Pomóż gejszom zdobyć doświadczenie w sztuce parzenia herbaty! Druga gra z serii Gejsze – każda z nich ma inne zasady! Podczas rozgrywki gracze rywalizują o przychylność gejsz obdarowując je podarunkami. Wręczenie prezentu powoduje, że obdarowana gejsza udaje się w podróż po herbaciarniach. W ten sposób gejsze zdobywają doświadczenie w sztuce parzenia herbaty. Im więcej doświadczenia zdobędą, tym więcej punktów otrzymają gracze. (rebel.pl)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. gry planszowe (1 egz.)
Książka
W koszyku
The final detail / Harlan Coben. - London : Orion Books, copyright © 2014. - 344 strony ; 20 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Przynależność kulturowa
New editions of Coben's bestselling thrillers, with a new jacket style to tie in with his latest paperback, "Six Years", also published this month.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Śpiesz się powoli! W tym wyścigu wygra najwolniejszy ślimak! Za pomocą kostek przemieszczasz nie tylko swojego, lecz także pozostałe ślimaki. Takiego wyścigu jeszcze nie było! Rewelacyjna zabawa dla graczy w każdym wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. gry planszowe (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Niebezpieczna propozycja / Max Czornyj. - [Poznań] : Filia ; [Piaseczno] : Storybox.pl, copyright 2023. - 1 CD (11 godz. 45 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
W TEJ HISTORII NIC NIE JEST TYM, CZYM SIĘ WYDAJE. Konstancja – kobieta potrafiąca wyczuć zapach zbliżającej się śmierci, tajemnicza Stew, Markiz – dziedzic rodu di Sant`Angelo, oraz Pilot, który wybiera się w swoją ostatnią podróż. Czwórka bohaterów połączonych mroczną tajemnicą próbuje stanąć twarzą w twarz z prawdą o człowieku, która nie zawsze bywa łatwa do przełknięcia. CZY MOŻNA EKSPERYMENTOWAĆ Z UCZUCIAMI I BEZKARNIE PRZEKRACZAĆ WŁASNE GRANICE? A MOŻE MIŁOŚĆ WCALE NIE WYMAGA WYŁĄCZNOŚCI? (opis z okładki)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. audiobooki (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Księga czarów / Projektant: Finn Steve ; Ilustracje : Piotr Sokołowski ; opracowanie graficzne : Sławomir Bejda. - Warszawa : FoxGames, 2020. - 1 pudełko (48 kart, 6 kości, 2 znaczniki punktacji, 1 znacznik czarodzieja, 12 żetonów przerzutu, 60 kryształów, 6 płytek lokacji, 2 plansze graczy, 1 instrukcja) 22x15x4
Księga czarów to dwuosobowa gra, w której gracze używają rzutów kośćmi, aby umieszczać kryształy na różnych kartach, w celu ich zdobycia. Po wygraniu, karty oferują albo specjalne moce, punkty zwycięstwa albo jedno i drugie. Zbieraj potężne i magiczne przedmioty i zawieraj przyjaźnie, aby budować swoją reputację w Szkole Magii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry planszowe (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Filary Ziemi / Ken Follet ; Część 1)
Po śmierci króla Anglii, między dwoma pretendentami do tronu wybucha walka o władzę. W tym samym czasie niedaleko niewielkiego miasta Kingsbridge dochodzo do spotkania rodziny budowniczego, Toma, i mieszkającej z synem w lesie banitki, Ellen. Razem podążają do klasztoru Kingsbridge. Kiedy płonie tam kościół, Tom widzi szansę, aby zyskać pracę i stworzyć istny cud świata, monumentalną katedrę, jeden z Filarów Ziemi...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. audiobooki (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Aleksander Fredro. Bajki dla dorosłych/ Aleksander Fredro ; czyta Jacek Kiss. - Piaseczno : Heraclon International, [2013]. - 1 płyta CD-Mp3 (3 godz. 06 min) : digital ; 12 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Storybox zaprasza Państwa do prawdziwej uczty obcowania z prawdziwą, frywolną i pikantną twórczością Aleksandra Fredry. Dotychczas wstydliwie skrywaną w rękopisach, prywatnych zbiorach i czeluściach bibliotek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. audiobooki (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Terraformacja Marsa/ Jacob Fryxelius ; ilustracje Isaac Fryxelius. - Gdańsk : Rebel, [2018]. - 1 pudełko ; 29x29x7 cm.
Zwiększenie odsetka imigracji z Ziemi wymaga terraformacji Marsa, czyli dostosowania jego środowiska, aby ludzie mogli w nim przeżyć bez sprzętu ochronnego i aby zminimalizować śmiertelność w wyniku drobnych wypadków. W związku z tym Rząd Ziemi zdecydował się wesprzeć każdą organizację, która przyczyni się do tego wiekopomnego dzieła. Hojne dofinansowanie przyciąga gigantyczne korporacje, które pragną zwiększyć swój udział w rynku i stać się najbardziej wpływowymi podmiotami realizującymi projekt terraformacji. Ujarzmienie Czerwonej Planety to dla wielu szansa na oszałamiający sukces.
W Terraformacji Marsa gracz obejmie kontrolę nad jedną z korporacji i jako jej zarząd będzie kupować i zagrywać karty opisujące różne projekty inwestycyjne. Zazwyczaj projekty będą bezpośrednio lub pośrednio przyczyniać się do procesu terraformacji, mogą też jednak być przedsięwzięciami biznesowymi innego rodzaju.
Aby wygrać, gracz musi osiągnąć wysoki Współczynnik Terraformacji (WT) i zdobyć dużo Punktów Zwycięstwa (PZ). WT gracza wzrasta za każdym razem, kiedy podniesie on jeden ze Wskaźników Globalnych (Temperaturę, poziom Tlenu lub liczbę Oceanów). Od WT zależy podstawowy dochód gracza, a także jego podstawowy wynik. W miarę przebiegu procesu terraformacji gracze będą mogli realizować coraz większą liczbę projektów. Dodatkowe PZ można zdobyć za wszystko, co przyczyni się do zwiększenia panowania ludzkości nad Układem Słonecznym, na przykład za zakładanie miast, budowę infrastruktury lub ochronę środowiska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. gry planszowe (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Dziecko Sukcesu)
Wyobraź sobie, że Twoje dziecko jest już duże. Patrzysz na jego osiągnięcia. Patrzysz, jak dzielnie radzi sobie z życiem, jak pozytywną i szczęśliwą jest osobą. Wiesz, że warto było zgłębiać tajniki rozwijania naturalnej inteligencji dziecka, gdy było jeszcze małe. Wiesz, że Twoje codzienne właściwe działania, Twoje podejście i wiedza zaprocentowały... Trudno o większą satysfakcję, prawda? Posyłając malucha do szkoły, wiele rodziców zastanawia się, jak ich dziecko da sobie radę w klasie, jakim będzie uczniem. Czy jest wystarczająco inteligentne? Czy poradzi sobie z nowymi wyzwaniami? I co ważniejsze: czy edukacja szkolna zapewni dziecku sukces w dorosłym życiu? Nie licz na to, że szkoła zadba o rozwinięcie wyjątkowych uzdolnień Twojego dziecka i o pełen rozkwit jego umysłu. Z poradnika dowiesz się: - Czym jest inteligencja językowa i jakie działania podjąć, by ją rozwijać u swojego malucha. - Dlaczego „nie taki diabeł straszny...", czyli jak rozwiniesz u dziecka inteligencję logiczno-matematyczną. - Jakie ćwiczenia i zabawy stosować, by rozwinąć inteligencję wizualno-przestrzenną, naukową i emocjonalną. - Na czym polega kreatywność i jak wspierać twórcze myślenie u swojego dziecka. - Jak zachęcić dziecko do nauki i zdobywania nowych umiejętności, np. nauki języków. A na zakończenie poznasz 26 sposobów na to, jak rozwijać wszystkie wymienione tu rodzaje inteligencji dziecka w trakcie przygotowywania obiadu, a dokładniej - w trakcie obierania ziemniaków. Niemożliwe?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. audiobooki (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pucio - Domino / autor Marta Galewska-Kustra ; ilustracje Joanna Kłos. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia ; copyright 2020. - 1 pudełko (28 elementów) ; 14 x 14 x 14 cm.
Puciowe domino to kolejna okazja do spotkania z ulubionym bohaterem najmłodszych! Pudełko zawiera 28 dwustronnych kartoników. Na jednej stronie znajdziemy prostsze domino obrazkowe dla młodszych dzieci (z podpisami, które mogą wesprzeć pierwsze kroki w nauce czytania), na drugiej zaś klasyczne (wspomagające ćwiczenie umiejętności liczenia) dla starszych. Dzięki pięknym ilustracjom Joanny Kłos zabawka ucieszy każdego małego fana Pucia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pucio - Domino / autor Marta Galewska-Kustra ; ilustracje Joanna Kłos. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia ; copyright 2020. - 1 pudełko (36 elementów) ; 14 x 14 x 14 cm.
Zabawa edukacyjna. Układanie historyjek obrazkowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry planszowe (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej