Mars (planeta)
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory biblioteki
(3)
Forma i typ
Audiobooki
(2)
Proza
(2)
Gry i zabawki
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Autor
Fryxelius Isaac
(1)
Fryxelius Jacob
(1)
Kosior Filip (1992- )
(1)
Schimscheiner Lena (1991- )
(1)
Wells H. G. (1866-1946)
(1)
Wentz'l Maria (1859-1931)
(1)
Zelek Aleksandra
(1)
Zelek Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
1801-1900
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dorośli
(1)
Dzieci
(1)
Młodzież
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(275)
Przyjaźń
(217)
Relacje międzyludzkie
(176)
Tajemnica
(161)
Rodzina
(156)
Mars (planeta)
(-)
Miłość
(145)
Śledztwo i dochodzenie
(112)
Język angielski
(105)
Policjanci
(99)
II wojna światowa (1939-1945)
(92)
Rodzeństwo
(92)
Zwierzęta
(85)
Sekrety rodzinne
(84)
Magia
(72)
Zabójstwo
(70)
Małżeństwo
(68)
Dziewczęta
(63)
Trudne sytuacje życiowe
(63)
Wybory życiowe
(61)
Osoby zaginione
(56)
Walka dobra ze złem
(56)
Arystokracja
(55)
Prywatni detektywi
(55)
PRL
(54)
Nastolatki
(52)
Ślązacy
(51)
Władcy
(50)
Szlachta
(48)
Relacja romantyczna
(46)
Matki i córki
(44)
Zabawa
(44)
Uprowadzenie
(43)
Boże Narodzenie
(42)
Ludzie a zwierzęta
(42)
Zemsta
(42)
Chłopcy
(41)
Górnictwo
(41)
Życie codzienne
(41)
Przestępczość zorganizowana
(40)
Podróże
(39)
Pisarze
(38)
Dzieci
(37)
Wojna
(37)
Dziadkowie i wnuki
(35)
Książęta i księżne
(34)
Dojrzewanie
(33)
Uczniowie
(33)
Zakochanie
(33)
Poszukiwania zaginionych
(32)
Seryjni zabójcy
(32)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(32)
Doyle, Arthur Conan (1859-1930)
(30)
Wakacje
(30)
Zamki i pałace
(30)
Doktor Watson (postać fikcyjna)
(29)
Ojcowie i córki
(29)
Dziennikarze
(28)
Niemcy (naród)
(28)
Żydzi
(28)
Gry i zabawy umysłowe
(27)
Nauczyciele
(27)
Osoby w wieku starszym
(27)
Sieroty
(27)
Władza
(27)
Koty
(26)
Psy
(26)
Samotność
(26)
Stworzenia fantastyczne
(26)
Zabójstwo seryjne
(26)
Lekarze
(25)
Poszukiwanie skarbów
(25)
Samobójstwo
(25)
Dialekty i regionalizmy
(24)
Humor
(24)
Ojcowie i synowie
(24)
Podróże w czasie
(24)
Wsie
(24)
Dwory
(23)
Prowincja
(23)
Uczucia
(23)
Czarodzieje
(22)
Ludzie bogaci
(22)
Spisek
(22)
Język polski (przedmiot szkolny)
(21)
Kradzież
(21)
Marzenia
(21)
Polacy
(21)
Polacy za granicą
(21)
Przeprowadzka
(21)
Studenci
(21)
Zdrada małżeńska
(21)
I wojna światowa (1914-1918)
(20)
Matki i synowie
(20)
Samotne matki
(20)
Więźniowie obozów
(20)
Zdrada
(20)
Czarownice i czarownicy
(19)
Człowiek
(19)
Przedsiębiorcy
(19)
Hotele
(18)
Temat: miejsce
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Gatunek
Powieść
(2)
Science fiction
(2)
Gry i zabawki
(1)
Gry planszowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(1)
3 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Terraformacja Marsa/ Jacob Fryxelius ; ilustracje Isaac Fryxelius. - Gdańsk : Rebel, [2018]. - 1 pudełko ; 29x29x7 cm.
Zwiększenie odsetka imigracji z Ziemi wymaga terraformacji Marsa, czyli dostosowania jego środowiska, aby ludzie mogli w nim przeżyć bez sprzętu ochronnego i aby zminimalizować śmiertelność w wyniku drobnych wypadków. W związku z tym Rząd Ziemi zdecydował się wesprzeć każdą organizację, która przyczyni się do tego wiekopomnego dzieła. Hojne dofinansowanie przyciąga gigantyczne korporacje, które pragną zwiększyć swój udział w rynku i stać się najbardziej wpływowymi podmiotami realizującymi projekt terraformacji. Ujarzmienie Czerwonej Planety to dla wielu szansa na oszałamiający sukces.
W Terraformacji Marsa gracz obejmie kontrolę nad jedną z korporacji i jako jej zarząd będzie kupować i zagrywać karty opisujące różne projekty inwestycyjne. Zazwyczaj projekty będą bezpośrednio lub pośrednio przyczyniać się do procesu terraformacji, mogą też jednak być przedsięwzięciami biznesowymi innego rodzaju.
Aby wygrać, gracz musi osiągnąć wysoki Współczynnik Terraformacji (WT) i zdobyć dużo Punktów Zwycięstwa (PZ). WT gracza wzrasta za każdym razem, kiedy podniesie on jeden ze Wskaźników Globalnych (Temperaturę, poziom Tlenu lub liczbę Oceanów). Od WT zależy podstawowy dochód gracza, a także jego podstawowy wynik. W miarę przebiegu procesu terraformacji gracze będą mogli realizować coraz większą liczbę projektów. Dodatkowe PZ można zdobyć za wszystko, co przyczyni się do zwiększenia panowania ludzkości nad Układem Słonecznym, na przykład za zakładanie miast, budowę infrastruktury lub ochronę środowiska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. gry planszowe (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Wojna światów / Herbert George Wells ; [tłumacz Maria Wentz'l]. - Katowice : Wydawnictwo Aleksandria, [2018]. - 1 płyta audio (CD) (5 godz) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Co się stanie, kiedy Ziemię zaatakują Marsjanie? Kiedy nie będzie bezpiecznego schronienia? Kiedy świat opanuje chaos i zniszczenie? Kultowa już powieść Herberta George’a Wellsa to klasyka gatunku science fiction. Pomimo tego, że jej pierwsze wydanie ukazało się jeszcze w XIX wieku, nic nie traci ze swej aktualności. Przetłumaczona na kilkadziesiąt języków, wyreżyserowana przez Spielberga opowieść nadal zaskakuje, wciąga i nie pozwala o sobie zapomnieć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. audiobooki (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Cień wysokiej przestrzeni / Aleksandra Zelek, Tomasz Zelek. - Warszawa : Lira Wydawnictwo ; [Piaseczno] : Storybox.pl, [2021]. - 1 CD (7 godz. 45 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Zabierzemy Cię w podróż w czasie na trzy różne ciała niebieskie – Ziemię, Księżyc i Marsa! Katowice, koniec dwudziestego pierwszego wieku. Haruki, japoński doktor informatyki pracujący w hodowli sztucznej świadomości, spotyka Natalię, uzdolnioną studentkę ostatniego roku fizyki… Baza zlokalizowana na niewidocznej stronie Księżyca. W ciszy kosmicznej próżni przeprowadzony zostaje wyjątkowy eksperyment między parą ludzi a Luną – "księżycowym dzieckiem" superinteligencji Gai… Mars w odległej przyszłości. Losy Proteusza, androida uczestniczącego w ekspedycji w głąb szybów kopalnianych, splatają się z losami Ady, kobiety-androida, przypisanej do izolowanej części marsjańskiego Miasta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. audiobooki (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej