Gry w karty
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory biblioteki
(7)
Forma i typ
Gry i zabawki
(5)
Książki
(2)
Proza
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Autor
Carroll Lewis (1832-1898)
(2)
Chan Maisherly
(2)
Tenniel John (1820-1914)
(2)
Cossette Lina
(1)
Kulik Grzegorz (1983- )
(1)
Laufman Derek
(1)
Machay Magdalena
(1)
Mammoliti Damien
(1)
Nakayama Kota
(1)
Ono Shintaro
(1)
Perry Jon
(1)
Piechnick Daniel
(1)
Shintaro Ono
(1)
Trembley Manny
(1)
Ćwiękała Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1801-1900
(2)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
9-13 lat
(4)
14-17 lat
(3)
Dzieci
(3)
Młodzież
(3)
Dorośli
(2)
Szkoły podstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(2)
Temat
Kobieta
(275)
Przyjaźń
(217)
Relacje międzyludzkie
(176)
Tajemnica
(161)
Rodzina
(156)
Gry w karty
(-)
Miłość
(145)
Śledztwo i dochodzenie
(112)
Język angielski
(105)
Policjanci
(99)
II wojna światowa (1939-1945)
(92)
Rodzeństwo
(92)
Zwierzęta
(85)
Sekrety rodzinne
(84)
Magia
(72)
Zabójstwo
(70)
Małżeństwo
(68)
Dziewczęta
(63)
Trudne sytuacje życiowe
(63)
Wybory życiowe
(61)
Osoby zaginione
(56)
Walka dobra ze złem
(56)
Arystokracja
(55)
Prywatni detektywi
(55)
PRL
(54)
Nastolatki
(52)
Ślązacy
(51)
Władcy
(50)
Szlachta
(48)
Relacja romantyczna
(46)
Matki i córki
(44)
Zabawa
(44)
Uprowadzenie
(43)
Boże Narodzenie
(42)
Ludzie a zwierzęta
(42)
Zemsta
(42)
Chłopcy
(41)
Górnictwo
(41)
Życie codzienne
(41)
Przestępczość zorganizowana
(40)
Podróże
(39)
Pisarze
(38)
Dzieci
(37)
Wojna
(37)
Dziadkowie i wnuki
(35)
Książęta i księżne
(34)
Dojrzewanie
(33)
Uczniowie
(33)
Zakochanie
(33)
Poszukiwania zaginionych
(32)
Seryjni zabójcy
(32)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(32)
Doyle, Arthur Conan (1859-1930)
(30)
Wakacje
(30)
Zamki i pałace
(30)
Doktor Watson (postać fikcyjna)
(29)
Ojcowie i córki
(29)
Dziennikarze
(28)
Niemcy (naród)
(28)
Żydzi
(28)
Gry i zabawy umysłowe
(27)
Nauczyciele
(27)
Osoby w wieku starszym
(27)
Sieroty
(27)
Władza
(27)
Koty
(26)
Psy
(26)
Samotność
(26)
Stworzenia fantastyczne
(26)
Zabójstwo seryjne
(26)
Lekarze
(25)
Poszukiwanie skarbów
(25)
Samobójstwo
(25)
Dialekty i regionalizmy
(24)
Humor
(24)
Ojcowie i synowie
(24)
Podróże w czasie
(24)
Wsie
(24)
Dwory
(23)
Prowincja
(23)
Uczucia
(23)
Czarodzieje
(22)
Ludzie bogaci
(22)
Spisek
(22)
Język polski (przedmiot szkolny)
(21)
Kradzież
(21)
Marzenia
(21)
Polacy
(21)
Polacy za granicą
(21)
Przeprowadzka
(21)
Studenci
(21)
Zdrada małżeńska
(21)
I wojna światowa (1914-1918)
(20)
Matki i synowie
(20)
Samotne matki
(20)
Więźniowie obozów
(20)
Zdrada
(20)
Czarownice i czarownicy
(19)
Człowiek
(19)
Przedsiębiorcy
(19)
Hotele
(18)
Temat: dzieło
Alice's adventures in Wonderland
(1)
Temat: miejsce
Kraina Czarów (kraina fikcyjna)
(2)
Gatunek
Fantastyka
(2)
Powieść
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Lektura z opracowaniem
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Alicja w Krainie Czarów to jedna z najpiękniejszych powieści dla dzieci. Pełna niezwykłych przygód, ciekawych i zabawnych postaci, niesamowitych, fantastycznych zdarzeń. Tytułowa bohaterka przenosi się do świata, gdzie wszystko jest możliwe, pełnego tajemnic i zagadek. Przygody dziewczynki są piękną baśnią o dorastaniu, o poznawaniu świata, o otwartości na innych, wrażliwości. To niezwykła lektura należąca do klasyki literatury dziecięcej i młodzieżowej, polecana przez metodyków i nauczycieli. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 L (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przigody ôd Alicyje we Kraju Dziwōw. Brzmi znajomo? A pamiętacie Wasze pierwsze spotkanie z Alicją w Krainie Czarów? Białego Królika, Zwariowanego Kapelusznika i innych mieszkańców Krainy Czarów? Pamiętacie piękne ilustracje Johna Tenniela? Teraz dostajecie to wszystko, co pamiętacie z własnego dzieciństwa, a do tego pierwsze wydanie tej klasycznej opowieści w śląskim przekładzie laureata Górnośląskiego Tacyta 2018, Grzegorza Kulika. Podobno dotąd książka Lewsa Carolla została przetłumaczona na 125 języków, w tym na esparanto. Przekonajcie się, jak brzmi po śląsku. Przekład zawiera słowniczek śląsko-polski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 82-93 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gejsze 2 Herbaciarnie / Jerry Chiang, Eros Lin ; ilustracje Maisherly Chan. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, 2023. - 1 gra (5 herbaciarni, 5 pionków gejsz, 5 podstawek, 20 kart prezentów, 5 płytek gejsz, 8 znaczników akcji, 4 znaczniki akcji specjalnych, 15 znaczników gości, 5 znaczników przychylności gejsz, 9 lampionów, instrukcja) : ilustracje kolorowe ; 18x13x4 cm.
Pomóż gejszom zdobyć doświadczenie w sztuce parzenia herbaty! Druga gra z serii Gejsze – każda z nich ma inne zasady! Podczas rozgrywki gracze rywalizują o przychylność gejsz obdarowując je podarunkami. Wręczenie prezentu powoduje, że obdarowana gejsza udaje się w podróż po herbaciarniach. W ten sposób gejsze zdobywają doświadczenie w sztuce parzenia herbaty. Im więcej doświadczenia zdobędą, tym więcej punktów otrzymają gracze. (rebel.pl)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gejsze / Kota Nakayama ; ilustracje Maisherly Chan. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, 2016. - 1 gra (7 płytek gejszy, 21 kart prezentów, 7 żetonów przychylności gejszy, 8 znaczników akcji) ; karton, kolor ; 14x14x4 cm + instrukcja: (12 stron : ilustracje kolorowe ; 12 cm.)
Ta gra cię zaskoczy! Masz do wykonania tylko 4 działania. Od kolejności, w jakiej je wykonasz, zależy twój sukces! Celem gry jest zdobycie przychylności gejsz. Każda gejsza oczekuje innego podarunku. Jedna pasjonuje się muzyką, inna zbiera wachlarze, a kolejna zgłębia mądre księgi. Przychylność gejszy zdobędzie ten gracz, który podaruje jej właściwe prezenty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
„Kalambury” to już żadne wyzwanie dla Ciebie? „Time's Up” znasz prawie na pamięć? „Koncept” nie ma przed Tobą tajemnic? Sięgnij po „Imago”! „Imago” to świeże i bardzo dobre podejście do zabawy typu kalambury, ale nadające się dosłownie dla każdego. Nie musisz umieć rysować, nie musisz się wygłupiać pokazując dziwne rzeczy. Tutaj możesz doświadczyć tego, co najlepsze w kalamburach, a Waszym ograniczeniem jest jedynie wyobraźnia! Masz hasło do pokazania i do dyspozycji 61 przezroczystych kart z namalowanymi prostymi elementami, za pomocą których musisz skonstruować coś, co naprowadzi innych graczy na Twoje hasło. Nakładasz proste elementy jeden na drugi, łączysz je, przesuwasz, wprawiasz w ruch – co tylko przyjdzie Ci do głowy. W efekcie powstaje: – Żyrafa? – Nie... ma ogromny ogon... – Dlaczego ta żyrafa dziobie ziemię?? – Toż to STRUŚ! Ta gra dostarczy Wam wiele zabawy i śmiechu. Pozwoli odkryć, jak bogatą macie wyobraźnię i nie raz zaskoczycie, nie tylko znajomych, ale i samych siebie jak świetnie wam wychodzi wyczarowanie czegoś z niczego. Elvis grający na znaku zapytania jak na gitarze, koń trojański przypominający smoka wawelskiego z połkniętą owcą, czy flaming pomylony z kaczką, bocianem, czaplą i wieloma innymi rodzajami ptactwa. [opis od producenta]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Naczelny Wodzu, wróg naciera na nas i musimy przygotować się do walki! To do ciebie należy strategiczne rozmieszczenie dostępnych sił w powietrzu, na lądzie i morzu. Czy poprowadzisz nasze wojsko do zwycięstwa? Zwierzęcy front to gra karciana, w której gracze walczą o kontrolę nad obszarami wojennymi, zagrywając karty i wykorzystując opisane na nich zdolności taktyczne. Ten, kto zdobędzie najwięcej punktów w szeregu toczonych bitew, wygrywa grę! Gra mieści się w małym pudełku, jest krótka, łatwa do nauczenia, ma dużą strategiczną i taktyczną głębie. Aby wygrać bitwę, musisz kontrolować więcej obszarów od przeciwnika po tym, jak obaj zagracie wszystkie karty albo zmusić go do odwrotu. W trakcie bitwy naprzemiennie zagrywacie karty na trzy obszary walki: lądowy, morski i powietrzny. W każdej rundzie masz do dyspozycji tylko 6 kart, więc musisz umiejętnie je rozmieścić, wykorzystując ich specjalne zdolności taktyczne. W tym szybkim pojedynku każda decyzja ma znaczenie. (rebel.pl)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nasze plemię ma wodę, a oni po nią jadą. Więc uderzymy pierwsi! Myśleliśmy, że jeśli ich pokonamy, wrócą do domu. Ale oni już nie mają domu... Radlands to gra karciana, która w perfekcyjny sposób łączy prostotę zasad z dużą głębią strategiczną. Wszystko tu działa, zazębia się i jest piekielnie niebezpieczne... Stań na czele grupy ocalałych. Wykorzystaj karty postaci oraz wydarzeń, by odeprzeć najazdy wściekle atakującego wroga. Każdy z graczy musi obronić swoje trzy obozy i zniszczyć obozy wroga, wykorzystując karty postaci i karty wydarzeń. Ten intensywny karciany pojedynek wygra gracz, który odnajdzie potężniejszą synergię kart i lepiej zarządzi wodą - najcenniejszym zasobem neonowych pustkowi. (rebel.pl)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry planszowe (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej